zaterdag 9 april 2011

post en piepkuikens

ik had jullie al verteld dat ik meedoe aan de paasswap van de Nederlandse swappers.
de opdracht is deze keer het maken van een kaart..een paaskaart.
ik heb mijn kaart net uit de brievenbus gevist..en ik vind hem prachtig!!

jullie mogen meegenieten hier is hij.

Elly ik vind hem echt super..dankjewel!!

de kaart die ik voor Elly gemaakt heb, kan ik pas laten zien als ik zeker weet dat zj hem heeft ontvangen.

om in de paassfeer te blijven heb ik ook nog een paar kiekjes van lieve Bertjes..de ouders van deze kuikens zijn uitgebroed door http://grietjekarwietje.blogspot.com/2011/04/haakpatroon-bertje-het-kuiken.html
ze zijn zo leuk om te maken, ik moet er wel bij zeggen dat ze heel ondeugend zijn hoor, overal op en in klimmen en fladderen....dus weet waar je aan begint als je ze ook gaat maken ;)




liefs Anna.

4 opmerkingen:

  1. hij is fantastisch en je kuikens ook! een mooi paassfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gekregen joh en die kuikentjes zijn schattig, wat goed dat je dat kan haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kuikentjes.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kuikentjes en leuk dat ze ondeugend zijn :-)!
    Groeten Lida

    BeantwoordenVerwijderen