zondag 29 mei 2011

geswapt.. gerelaxt en jarig zijn

Hallo allemaal .. moe maar voldaan, weer terug van weggeweest.

jullie hebben nog een afbeelding tegoed, van het door mij gepimpte  luciferdoosje van de laatste swap, kijk deze heb ik gemaakt voor mijn swapmaatje Peggy  het recept van wat er allemaal in moest zitten was.. 5 lintjes, 4 knoopjes, 3 bloemen, 2 bedels en 1 kantje... ik heb het doosje in 5 vakjes verdeeld ( hoe kun je het jezelf het moeilijkste maken) het was passen en meten maar het is gelukt!


ik ben samen, met man, dochter en haar vriend een paar dagen naar de moezel geweest, zo gezellig.





       deze mooie uil, zag ik op een muur in Trier aan de Kleine Eulenphutz, daar wordt je toch vrolijk van?



                           gisteren ook nog even naar de holy stich geweest, ziehier mijn buit


en vandaag??  vandaag vier ik mijn 54ste verjaardag !


heel veel liefs voor iedereen Anna.





9 opmerkingen:

  1. Hey Anna, Hartelijk Gefeliciteerd met je 54 ste verjaardag, wij zijn leeftijdsgenoten, juni ben ik aan de beurt, oud hè, maar zo voel ik me nog lang niet. Ik ga vandaag nog naar Holy Stitch even lekker rondneuzen. Ik wens je een hele gezellige dag vandaag, vier het leven zou ik zo zeggen!!!
    Groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd! wat een leuk doosje is dat geworden zeg! Nog een heel werk denk ik om in vakjes te verdelen...maak er een leuke dag van!

    groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een fijne dag van. Sta er nog steeds verstelt van wat er in zo'n klein luciferdoosje kan, knap zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anna van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er maar een mooie dag van.
    Je luciferdoosje ziet er prachtig mooi uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja Anna je hebt je niet makkelijk gemaakt, maar wat mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hééé dat had ik over het hoofd gezien!! gelukkikg lees ik je berichtje nog een keer!! Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Anna...!
    En dat reisje Moezel ziet er niet slecht uit.
    Lekker hoor, soms moet je er lekker even uit gaan!
    En wat een prachtig luciferdoosje is dat, zo knap gemaakt...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anna , prachtig doosje heb je gemaakt en met al die kleine vakjes......Super gedaan !! Enne....proficiat met je verjaardag ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een leuk idee, al die kleine vakjes. Ziet er heel leuk uit zo.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen