zondag 11 september 2011

een fotoimpressie van de fair in Orvelte

een superdag gehad gisteren, ik ben samen met mijn zusje naar de herfstfair in Orvelte geweest,  het herfst kon er wel af hoor, want wat een zalig weer hebben we gehad, gelukkig had ik een niemandalletje in mijn tas gestopt, zodat ik van kleding kon wisselen!


                              zeep!  mijn zusje heeft bijna elk zeepje in handen gehad en aan geroken....




de buit


                                          kaarten, mooie plaatjes,  koekzakjes, vilt, hertje enz
                en appeltjess...gevallen zoete appeltjes, gered uit de goot!  dat wordt hete bliksem yammieeee


                                                                    fijne zondag, liefs Anna.

3 opmerkingen:

  1. mmmmm oooo hete bliksem.... mooie buit Anna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik seach dêr al ien hofkesjongen op in plaatsje.
    moai dat jimme san leuke dei hâwn ha.
    groetnis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of appelmoes!

    Je hebt een leuke dag gehad, dat kunnen we wel zien aan de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen