zondag 4 december 2011

Dank u Sinterklaasje

Weer goed thuisgekomen uit het gezellige Valkenburg, wasmachine doet alweer haar werk, de tassen opgeruimd, tijd voor een kopje koffie en de post!

en kijk eens wat er tussen zat?  een zak!  ja, ja, en wel  een zak van sinterklaas! wat leukkkk

( ik had het kunnen weten want ik had me opgegeven voor de sinterklaasswap bij de Nederlandse swapperts )

Spannend hoor wat zou erin zitten?  ik had nl geen verlanglijstje ingeleverd doe mij maar een verrassing.
ik ga uitpakken hoor!

                          alleen de geur al van jute..daar krijg ik gezellige kriebels van, hihi spannend


een lief gedichtje, op een schattig sinterkaartje

en kijk eens wat ik vind....


mooie lapjes vilt , gehaakte bloemetjes en kerstbrads HELEMAAL goed, echt mijn kleurtjes, ben er zo blij mee

dank u wel Sinterklaasje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten