woensdag 23 mei 2012

Pay it Forward



Ik zag het bij Readkapke, ik zit bij de eerste vijf waardoor ik nu ook mee doe.

De eerste 5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, worden in de loop van 2012 door mij verrast met een handgemaakte verrassing.
Als dank geef jij weer 5 anderen iets leuks wat jij voor hen maakt. Het gaat niet om grote, dure of ingewikkelde dingen. Het gaat om de liefde & aandacht waarmee het gemaakt is, en het gebaar dat jij ermee maakt naar anderen.

Doe je mee? Leuk!
Zet dan de bovenstaande afbeelding,
 +
 de uitleg op je eigen blog


De eerste vijf --> mail mij jouw adres!   annaswurk@live.nl

ik ben benieuwd!!!!


liefs Anna     (genietend van het prachtige weer op haar heerlijke nieuwe relaxbank yeahhh )

6 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee! Ik had je al een mailtje gestuurd net, maar dat was misschien wat voorbarig? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee. De gegevens mail ik je straks of morgen (momenteel middagpauze). Blijkbaar had ik dit berichtje gemist, maar ik ben blij toe dat er nog plaats is.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe wel mee hoor vind het hartstikke leuk ben zelf ook druk bezig.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe bij jou ook gezellig mee!
    Doe je bij mij ook mee?

    Groetjes Wietze
    Vanavond stuur ik je mijn adres!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil wel post van jou ontvangen hoor, heb dit blogberichtje denk ik gemist. Ik mail je m'n adres hoor.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil graag mee doen. Heb mijn gegevens al doorgemaild.

    Trouwens een leuke blog. Ik lees het altijd met plezier.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen